آشنایی با رایانه
 
دانستنی های من
دانستنی های من در کامپیوتر

نرم افزار های سیستمی وکاربردی تقسیم میشوند.سیستم عامل را میتوان مهمترین نرم افزار سیستمی دانست که نقش رابط بین کاربر ورایانه را برعهده دارد.به همین دلیل بلافاصله پس از روشن شدن رایانه،سیستم عامل اجرا میشود.سیستم عامل وظیفه های متعددی بر عهده دارد که از آن جمله میتوان به مدیریت (تخصیص وبازستانی)منابع، اجرای دستورات کاربران،اجرای برنامه های دیگر،مدیریت سخت افزارو....اشاره کرد.همگانی شدن رایانه های شخصی سبب عرضه ی سیستم عامل های مختلفی برای آن ها شده است.در بین سیستم عامل های موجود،ویندوز از محبوبیت بیشتری برخوردار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من این وبلاگ رو برای به اشتراک گذاشتن دانستنی های خودم درست کردم و امید وارم شما هم از خواندن این مطالب لذت ببرید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانستنی های من و آدرس m-computer-m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
خرید مانتو - خرید مانتو